اشتباهات رایج در خرید سیستم تهویه یا سیستم خنک کننده

زمانی که شما می خواهید یک سیستم تهویه مطبوع نصب کنید ، مهمترین تصمیم این است که چگونه یک سیستم جدید و قدرتمند را که نیاز دارید تهیه کنید. این مسئله تحت عنوان اندازه گیری سیستم تهویه مطبوع خوانده می شود و مشکل تر از آن است که شما تصور کنید و نمی توان به سادگی بزرگترین سیستم موجود را انتخاب کنید. اگر سیستم تهویه مطبوع شما خیلی بزرگ یا کوچک باشد نتایج جدی را دربر خواهد داشت و قطعا به فاصله زمانی کوتاهی باید این سیستم جایگزین گردد.
اندازه گیری صحیح نیاز به محاسبات تخصصی HVAC دارد. از آنجائیکه حضور متخصصین برای تهیه و نصب صحیح تهویه مطبوع ضروری است ، آنها به شما اطمینان خاطر می دهند که از ابتدا در کنار شما خواهند بود. آنها می توانند به شما مشاوره داده ، مطابق نیاز شما طراحی اختصاصی انجام دهند تا بتوانید سیستم درست را برای آسایش خود تهیه کنید.

مشکلات یک سیستم تهویه مطبوع بسیار کوچک :
اگر سیستم شما کوچکتر از نیاز شما باشد ، دستگاه باید زمان بسیار طولانی تری کار کند تا بتواند به دمای مطلوب برسد در نتیجه فشار زیادی به دستگاه ها تحمیل می گردد که نهایتا سبب از پا درآمدن آنها خواهد شد.
این سیستم در توزیع مساوی شرایط در اتاق ها شکست می خورد ، دمای اتاق ها بالا رفته چرا این سیستم قادر نیست که شزایط آسایش را بصورت کارآمد و موثر فراهم نماید .

مشکلات یک سیستم تهویه مطبوع بسیار بزرگ :
اگر چنین سیستمی را انتخاب کنید بدلیل بزرگ بودن دستگاه ، سیستم اغلب اوقات خاموش خواهد بود. با این وجود مسئله ای که سیستم های بزرگ با آن مواجه خواهند بود این است که دستگاه سیکل کوتاهی کار می کند قبل از اینکه سیکل خنک کاری کامل شود که کمپرسور در کمتر از چند سال خواهد سوخت و باید دستگاه جایگزین شود.

شما قطعا” نمی خواهید که هیچ یک از موارد بالا اتفاق بیافتد بنابراین در مرحله اول باید مطمئن شوید که نصب سیستم تهویه شما درست است .کارشناسان و طراحان می توانند با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی شما را به بهترین نتیجه برسانند.

Write a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *