تصفیه کننده هوا (OXYGEN PLUS)

دستگاه تصفیه هوا OXYGEN PLUS در اندازه و انواع مختلف ، از مدل تصفیه هوای داخل خودرو گرفته تا دستگاه های بزرگ برای مصارف خانگی و صنعتی ، همگی تحت نام تصفیه هوا تولید می شوند . این دست گاه ها می توانند هوا را در محیط مورد استفاده پالایش کنند تا هوای عاری از هرگونه ویروس ، باکتری و آلاینده گردد .
دستگاه اکسیژن پلاس با داشتن فیلتر های متنوع شامل : فیلتر فلزی ، فیلتر پلیتد ، فیلتر کربن اکتیو و فیلتر هپا ، هوای محیط را از هرگونه آلاینده ویروس ، باکتری ، بوی نامطبوع و . . . پالایش می کند.

  • فیلتر فلزی :
    برای جداسازی ذرات معلق در هوا بکار می رود. این فیلتر از چندین ورقه مشبک فلزی که به صورت چین خورده هستند و روی یکدیگر در داخل یک قاب فلزی مستقر شده اند ، تشکیل شده است و قابلیت جداسازی ذرات با قطر بیشتر از یک میل را دارد.
  • فیلتر پلیتد :
    کاربرد این فیلترها بعنوان پیش فیلتر و در مسیر هوای ورودی دستگاه های تصفیه هوا می باشد که وظیفه آن جداسازی ذرات درشت از هوا است. این نوع پیش فیلترها با فریم های فلزی بر اساس نوع کاربرد تهیه و در ابعاد مختلف تولید و ارائه می گردد.
  • فیلتر کربن اکتیو :
    فیلترهای کربن با حذف انواع بوها نظیر بوی سیگار ، بوی عرق ، بوهای حاصله در رستوران ها ، سرویس های بهداشتی و کلیه بوهای نامطبوع در محیط های مختلف و کارگاهی ، کیفیت هوای داخل ساختمان را بهبود بخشیده و محیط را از هرگونه بوی نامطبوع پالایش می کند.
  • فیلتر هپا :
    این فیلتر قابلیت جذب ذرات ، ویروس ها و انواع باکتری های معلق در هوا تا قطر 0/3 میکرون را داشته و تقریبا تمام ذرات معلق از هوایی که تنفس می شود را تصفیه می نماید . فیلتر هپا یکی از موثرترین و قویترین فیلترهای موجود در دستگاه های تصفیه هوا می باشد و تقریبا بیش از 99/997 درصد از ذرات آلاینده معلق در هوا را از بین می برد. این فیلتر کاربرد وسیعی در اتاق های عمل بیمارستان ، داروسازی ها ، سالن های تولیدی و اتاق های تمیز را دارد .

تصفیه کننده هوا (OXYGEN PLUS)