فن کویل های کم صدا

 

در دنیای امروز حذف سروصدا یه چالش بزرگ است وفن انواع دستگاه های فن کویل موجود در بازار به طور معمولی، مقدار قابل توجهی صدا تولید می کنند. برای بسیاری افراد صدای فن، آزاردهنده است؛ برای رفع این مشکل فن کویل های کم صدا با موتور قوی طراحی شده اند؛ دیواره داخلی فن کویل، اطراف فن با استفاده از مواد عایق فایبر گلاس پوشیده می شود؛ به این ترتیب این مواد قادر هستند از انتشار صدای تولید شده توسط فن جلوگیری کنند. از این قابلیت برای تولید فن کویل های کم صدا مناسب برای نصب در اتاق خواب، شرکت های اداری و تجاری کوچک و فضاهای مهم استفاده می شود.

 

انواع سیستم های فن کویل

علاوه بر سیستم های فن کویل کم صدا که کاربردهای گسترده ای در صنعت و ساختمان دارند، برخی دیگر از انواع فن کویل نیز وجود دارند که برای مصارف خاص مناسب هستند و به صورت کاملاً اختصاصی، طراحی و تولید می شوند. انواع فن کویل برای نصب در سیستم های تهویه مطبوع عبارتند از:

فن کویل با فشار پایین (Low Pressure Fan Coils): این نوع فن کویل را می توانید در محیط های معمولی مانند اتاق خانه ها یا منازل مسکونی نصب کنید. این دستگاه قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی را دارد. شکل زیر، فن کویل با فشار کم را نمایش می دهد.

 

فن کویل های با عملکرد بالا (High Performance Fan Coils):

این دستگاه یکی از انواع فن کویل های کم صدا و بسیار ایده آل برای نصب در سیستم های تهویه مطبوع است. قابلیت عملکردی در فشار عملیاتی بالاتر، امکان مبادله حجم هوای بیشتر و کار کردن با صدای کم، مهم ترین مزیت این فن کویل می باشد. شکل زیر، نمایشی از فن کویل با عملکرد بالا می باشد.

Write a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *